Okej dags för upedate !

herregud allså .. have i been gon forever ? (stavning)

ush vad de är mkt som har hänt .. jag har flyttat till mitt underbara cribb .. jag är fortfarande kär och galen .(OM JA E )

jaha .. i helgen så var det roande o lugnt .. i fredags så tog jessie fram hammaren hemma hos mig och tavlorna åkte upp :P hehe sen så kom Lena och lindi .. och lille emil .. och vi satt och snackade o umgicks ..

i lördags så kom lena på kvällen och vi tog de lugnt  åkte runt lite och umgicks .. skratta o berätta tjejsaker för varann :P haha . slutade med att lena sov över <3 vilket passade bra då det var nån jävla idiot som smsá till mig .. heelt störd .. och nu vet ja att B låg bakom det .. vissa växer då alldrig upp .. !

Träffa knappt min pojkisvännis på hela helgen ..vilket faktiskt var jaa skit jobbigt .. men igår så fick ja ligga på hans arm igen ;D hehe ..

jaha i veckan blir det till att fixa med bostadsbidrag och allt annat .. hmmm .. aja ..


love my love ..-

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0