Fy fan säger ja bara!

allså allt är  bra ... förutom dessa jävla mardrömmar jag har haft nu ett tag .. och dom är inte av den milda graden inte .. nej de är bebisar som skär sönder deras ansikte och det är slagsmål och misshandel ..

vaknar flera gånger på natten av att de känns som jag blir kväd .. och vaknar på morgonen av huvudvärk och ont i tänderna ? ja biter ihop så när jaag drömmer för att jag är rädd eller nått kanske ??
vilket fall som hels så är det inte kul över huvve taget .. alls .. ikke och nej .

jaha i dag blir det lugnt ..eller ja .. jag måste ju fixa massa saker som vanligt..men inte så lätt .. de är ju inte bara fem min till stan längre det är ca 30 min .. så man e ju lite lat på den fronten .. sen så vet ja knappt vart ja ska börja med allt .. ushamejen .. inte kul..



jaja vad är en bal på slottet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0