F*uck

Ge mig styrka ! .. Jävla idiot till X man har allså .. Så jävla cool han tror att han är (om din så kallade flickvän bara visste hälften om dig och hur du blir efter ett tag . skulle hon sticka derekt .. men du ÄÄÄÄRRR ju så underbar i början).. Sucker!

Ush , gick upp i morse . på G till möte .sen promenad .. sen massa åkande med pappa .. hem sov power napp med älsklingen . sen iväg till hallen 15.00 och nu är jag hemma .. ush kroppen skriker sova sova sova sova massage ?! haha .. De känns kan man ju säga .. fy fan vad det känns ..

JAG längtar så otroligt tills helgen .. lite liv och rörelse , kärlek och allmänt mysigt ♥ kan man sploa fram tiden ;)
Imorron ska älsklingen till K-hamn .. har ingen vidare lust att följa med och sitta och titta på när andra tatuerar sig .. man blir ju så sugen själv ;D hehe passar nog på att strutsa runt hemma och sova och bara ro om mig själv för ett slag , tror nog att jag behöver det med . Alltid nyttigt med sånt skit :P

Sen kanske det blir bio i morgon också eller på fredag har inte riktigt bestämt oss än, eller ja vi har inte diskuterat saken . Men det blir new moon ialf .. =) och ja hoppas på att den är bra ! så jag inte blir besviken .. thihi ..


Jaha nej kanske ska sova sig lite kanske ? .. Orka göra annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0