Det går alldrig ....

Azania min röda tik .. jag klarar bara inte av henne .. vet att hon kan vara sååå underbar . Men hon har blivigt wild and carzy .. Eller ja .. Hon tycker ju inte om att vara ensamn (vilka hundar gör de ) hon har börjat skälla på folk mer än vad hon gjorde innan .. Hon gnäller och piper utan anledning ..
eller har hon nån anledning ? Kanske känner hon av att jag inte vill ha kvar henne .. eller ja .. jag vill ha kvar henne men vet att jag inte kan .. 1. jag vill ha barn i framtiden (hon är rädd för små barn ) 2. Min underbara pojkvän har katt ( Hon äter katter ) Så nu bor vi typ hemma hos mig jag och J . Han måste inte men vill =) Helt otroligt egenkligen han typ plågas av att vara hos mig ju . haha han har värsta gudomliga sängen hemma hos sig .. och här hos  mig .. går det knappt att sova :S Jag har fruktansvärt ont i ryggen efter en natt i den sängen .. heel sjukt ..
och de känns tungt då att man bara inte kan gå hem till honom och sova haha .. aja ..

Antingen så skaffar jag henne ett bra hem, som jag vet att hon kommer trivas på och få massor med kärlek . Hittar jag inte ett bra hem åt henne .. Ja då får det tvuvärr bli spruta .. och de vill ja inte ens tänka på , men de slutar annars med att jag blir vräkt och få bo på gatan haha ..



Ifrån det ena till det andra ..

Vart helt paff med poseitivt överaskad igår när J berätta att han hadde gjort en intresseanmälan på ett hus vi har tittat på i några dagar nu .♥ Ska bli kul att se om man fastnar för det i värkligheten som man gjorde via bilderna och beskrivningen =)
Det är vid sånna här tillfällen man känner att det är seriöst mellan oss , och ja älskart !



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Idag Blir det lugnt .. Tror jag ialf . Mamma erbjöd mig att azania kunde åka dit upp så länge . Men vi har ingen bensin i blien så det går inte , och mamma hadde inte heller nått . Imorron så ska jag på möte kl 09.00 ush .. inget man känner för derekt . Men men sånt som måste göras tuvärr .. uj uj uj .. aja. de går nog fort och smärtfritt .. Sen vet ja inte hur jag kommer dit men de får också årdna sig på nått sett .. aja ...

Denna månad ska jag ialf börja spara till Bulgarien .. Mamma o Pappa betalar en resa till mig om jag håller upp med rökningen i 1 år .. jag har ialf höllt upp nu i 2 dagar =) .. Dock så betalar dom bara 1 veckas resa . Jag vill åka två =) Så denna månad börjar sparningen till resten av resan och till fickpengar .. =) ska spara mellan 500-1000 kr i månaden .. om jag har råd med det vill säga :D men minst 500 ..


Nej ska ta nått och käka nu eller nått .. höres .. puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0