Boooring

Ja något så fruktansvärt tråkigt har ja .. och inte vet man vad man ska göra heller .. !
--------------------------------------------------------------
Läste nyss på FB att dom ska ta bort vit mamma ;( västa lessen vart ja . men hon är ju gammal och gjort sitt .. hon kommer ha det bra där uppe i himmlen .. men fy fan sikken underbar häst det är /var . Ska bita igen för tårarna och vara glad för det man har haft med henne att göra och den tid man fick spendera med henne ..

-----------------------------------------------------------

Jaha .. går så tog ja mig i kragen och gick och hälsa på M .. det var jääääte länge sen ju ! och sikken tur de var så var ju E där också .. så ja slog två fulgor i en smäll :P satt där i nån timme/ar .. och babla om allt man har missat o allt man inte visste och jaa ALLT :P mkt trevligt och tycker att de ska göras om snart faktiskt..

Jag och J sitter i soffan med en varsin dator .. och ja gör inget spec faktiskt .. han spelar musik o jag bloggar :P
Han ska iväg sen .. och ja ska förhoppningsvis träffa mammsin en stund .. de e nog dags för de hon jobbar ju så mkt .. Sen ikväll kanske de blir en film eller nått vem vet =)


På fredag blir till att jobba på hockeyn och se till att västerås sköter sig .. gick ju åt helvete förra gången tydligen när våra suportara var där ... hmm nej vi ska nog visa hur det ska gå till denna gången eller ?? förhoppnings vis går det bra ialf ..egsgtrsghtrt

Hopp livet leker fortfarande .. känns underbart rätt och jaa helt underbart... konstaterar att ja och J kommer nog få svårt att ens bråka .. för så fort nån utan oss blir sur på den andra så räker det med att le lite så börjar vi skratta .. hallååå .. mitt liv är hellt uppochner jämnfört med vad det har varit .. jag slipper numera att låsa in på på badrummet eller att fly hemmet .. men hundar och allt .. och det bästa är tt nu får jag faktiskt svar när jag ställer frågor.. <3

acela love´s J sååå mkt haha .. minsta lilla han går iväg eller gör nått så är hon där vid hans sida .. :P mysigt ..


Jag är glad för att jag är lycklig och ja är lycklig för att jag är glad och mår bra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0