........<3.......

Trött,orka,förvirrad,glad,lesse,lycklig,kär,älskad,hatad och massa mer känslor och allt annat på en och samma gång .


Vill bara leva och må bra ...



Det vackraste i livet
är illusionerna om livet.


-----------------------------------------------------------


Börjar kunna tänka framtid nu faktiskt .. och det känns bra .. oerhört bra .. är dock rädd för att bli sårad, lämnad och övergiven . Men de är inte mer än mänskligt att känna så eller hur ? när man har nått som är bra, självklart är man rädd för att mista det . Är rädd för att ha för höga önskningar om livet .. Vill leva i nuet i trygghet ,,, trygg är ja ju .. hmm vet inte hur ja ska förklara det .. jag vill se mig med han om 10 år också inte bara i dag .. jag vill kunna se in i framtiden för att slappna av . Vill ha stor familj,hus,hund och han<33

Vi har inte varit tillsammans länge , men känns som de har varit ett bra tag . Känns som att vi kan avsluta varanndras meningar ibland , är inte rädd för att visa känslor eller säga vad vi tycker och tänker . Vi tänker ganska lika och bryr oss om ungefär samma saker .. Känns som om jag mer eller mindre fått Mr Perfekt ;)



Nu babblar jag som vanligt i gåter när de gäller bloggen haha ;) men men så e läget .. I veckan blir det nog inte så mkt tror jag .. Nästa vecka ska jag tatuera mig .. wwiiiieee ;) felet är bara att jag inte kan bestämma mig för vilken/vad .. *pust. inte lätt när det är svårt ellerhur ? :P

Hopp nej,vara lite social kanske .... Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0