ush fy och bläää

JAAA ush ... kommigt in i värsta depp perioden ... allt är bara skit .. och de läskig är att jag märker det så väl själv ..

Började med dom dära pillrerna i dag också .. dom kan ligga bakom en del .. illamåendet , ont i magen osv ..
Sen har jag börjat med saouth beach metoden .. Jag och syrran körde den sten hårt i dag när jag va där haha jag vart så jävla läskad när pär kommer med värsta *bullflätan* eller va de nu heter .. ush ja ville ha en bit mest av allt .. tur att jag hadde syster yster där kan ja lova .. Tänker köra detta sten hårt .. För jag vill ha resultat ..

Kom hem för en liten stund sen .. Det nälkades trisstess så fort jjag klev innanför dörren .. ush .. jaha vad fan ska man göra nu då ? finns inte ett skit att göra .. visst gå ut och gå ? men tycker inte om att göra det själv och vill inte dra iväg Hanna nu när hon sitter hemma med sin nya gubbe och är helt nykär .. Och björn är ju latheten själv ... Så humöret är inte på topp .. så lågt man kan komma tycker ja .. Ringde mamma förut och prata lite .. slutade med att när jag sa hejdå så började jag gråta .. herregud .. !

Men i morron så ska jag och mamma ner och sola , sen så ska vi åka till jessie och titta på den nya i flocken hehe världens underbara föl .. efter min älskling frostie hehe .. Så de ska bli kul ! Sen sover ja nog hos mamma .. känner att jag behöver komma bort lite .. till landet .. lugnet själv .. och bara njuta .. och umgås med mamma och pappa .. vilket endå var evigheter sen .

Sen på fredag eller lördag ska jag fika med lena .. också 100000 år sedan man ens såg det fina ansiktet av henne ..
FAN tjejer dra ut mig hahah mår ju piss .. de är ju bara ni som får mig att må bra ju hehe


Mina nya planer är ju också .. hmm joo ja ska ....... börja tatuera .. träna några månader så man blir duktig och kan hantera sakerna rätt .. sen vet ni vart jag finns ! hehe .., alltid nått jag velat gjort .. och varför inte ta tag i skiten !

Hopp nej nu har jag fått skriva av mig lite och känndes bra ..  Nu ska jag laga sita målet för i dag sen blir det tidigt i säng .. Vill bara ha denna dag över .. ush fy och blääää



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, du vill följa med ut, Då gör du det på fredag !! Bestämt !! Inga men ! Festar och tycker synd om oss själva :)

2009-05-06 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0