uj uj uuujjjj

haha jaa herregud .. Börjat återhämtat mig nu kan man säga ifrån gårdagen .. väldigt lyckat och väldigt roligt ..

Var inte så mkt folk  som jag trodde att det skulle vara .. men folk de var det . och full vart man .

Jaha i dag har man varit uppe hos mamma med alla hundar .. gick inge bra . Fattar inte Bamse håller helatiden på att försöka sätta på sig dotter Acela fast hon inte löper ? och acela står där och inte fattar ett skit ! uj uj uj , blir nog kanske att sätta ut han på foder eller nått .. jag vet faktiskt inte vad/hur jag ska kunna lösa detta .. kastrering ? hmm .. de får lösa sig ialf ..

Kom hem för en stund sen . ska kolla på tv .- CLICK .. så bra film nu kl nio .. ehehe .. måste ju ses ! sen blir de bara mys och gos med hundar och gubbe resten av kvällen orkar inte så mkt mer faktiskt ,

nej dag att mysa ner sig i gubbens famn och göra sig redo föör film kväll .. =)


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0