natten


Japp .. ska alldels starx gå och lägga mig , tänkte skriva av mig lite först dårå ...



I dag har jag hanna och jonas varit först hos mamma ewa .. där fick vi tårta som hon hadde köpt sen var också jörk o pampers där =) Björn hadde åkt upp till mamma iförväg då han var upp och hjälpa pappa lite =) duktigt av han hehe .. sen så åkte jag hann och jonas upp med brosan till mamma .. och där var ju hela familjen hehe förutom kent och robin .. SUCKERS .. resten av dagen bestod av bada i lersjön och massa god mat .. grillade kycklingspett med fucatsca??bröd och tatsiki?? och korv och sallad mm.mm sen blev det återigen tårta och kaffe ... tog sen chevan ner till stan . hämtade hundarna och åkte ner till näset .. lexi love´s the vatten så hon var ju i hela tiden ... medans acela var fegis hehe slutade med att hanna kastade i henne lite lätt några gånger hehe .

sen skulle vi köra mamma ewa till ett ragg .. och fick ju självklart punktering . så de var bara att ringa pappa så han fick komma med ett däck eftersom vi inte kunnde ta oss nånstans och satt fast på statiol .. sen böt gubbarna däck och vi far vidare ....

nu hemma ... fryser som en tok då ja faktiskt har gått i klänning hela dagen i dag hehe de ni ! inte ofta ska jag tala om för er ..   
Imorrn blire möte och promenad med hanna .. ska se till att bli lite bruna också .. vi är ju vita haha ska man ju inte vara på sommaren hehe ...

Känns också som att man inte mår helt hundra faktiskt .. humöret på mig är i en bergådalbana hela tiden , och de läskiga är tt jag märket det så tydligt själv . ush ! antagligen lingon vecka på G eller nått annat som härjar med känslor och grejs .. kännt mig helt uttstött i dag fast jag egenkligen inte har varit det om man tänker efter .. ? aja .. sånt som härjar i var mans hjärna så är de ju alltid blandade känslor nån gång hehe ...

nej ska la ya en sitsta rök . sen gosa ner mig i sänge och slå på tv och ta på min mans kropp ..

sleep well my friends , love u all ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0