LÖrdag =)

Jaha .. har ju varit och är fortfarande inne i en depp period .. men de lättade lite igår när mina underbara vänner tog tag i saken och drog ut mig .. vi började med att gå och käka på colloseo .. MUMMA .. Var värkligen skit kul ! och behövde bara det lilla för att de skulle kännas någerluda bättre .. sen kom jessie på att vi skulle gå ut också ... ja hängde med ut fast jag inte hadde nån lust ork + stans huvudvärk .. var med en timme kanske .. sen drog ja hem och kröp ner i sängen .. men tror inte jessie tog illa upp då hon hadde fullt upp med en kille ... heh .. Sen nu på förmiddagen så kom jessie och lena .. och titta förbi drack lite kaffe .. Åkte sedan upp till jessie och kollade på AGDA ( fölet ) sååå söööt juh .. hehe

Ikväll blir film och robinsson .. =) mys och en massa prat =)


jaha .. nej ska lägga mig och mysa en stund nu , huvvet är inte riktigt i from än =)


Tack mina underbara vänner .. denna nalle är spec för er . och även dom vänner som inte var med igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0