Herregud

Kommer jag någonsin kunna komma ur detta depp ?? gahh blir galen snart på mig själv . men de kanske är det ? att jag försöker så mycket att må bra och skratta och le att jag får bakslag ? Vet inte men mår skit ialf .

Vill börja tatuera . ska förhoppningsvis köpa grejer till det snart .. men de är ju inte billigt . Men så i dag tänkte jag att jag kan ju börja måla lite ialf . Har ju inte målat ordenkligt på några år ialf .. vet att jag kan men måste nog måla in mig lite . började plocka lite i mina gammla målar grejer .. FUCK nästan allt saknas . Jaha .. Pennvässare , blocken . ja ialf de viktiga . Har jag slängt dom eller nån annan ? hmm . Vill ialf komma igång med nått , göra nått  TRÄFFA MÄNNSIKOR.

Detta har nog inte varit en bra dag över lag ialf . Min man som lider av extrem ADHD har haft uttbrott hela dagen . Önskan är på högsta nivå att han får sin medecin , Orkar inte , kanske derför mitt deppande har kommigt . eller tänker jag för mkt på honom och allderles för lite på mig själv .. Jag orkar inte ens spekulera i det .

Nej kolla lite på sex and the city sen promennad med dogzen och kanske enbart ro om mig själv ikväll , kan ju försöka ialf ...

Hanna kommer hem i dag också .. weeeiii har saknat min lilla gumzi =) Ska bli skönt om hon kommer ikväll att få prata ur sig lite . om jag känner för det .. ibland är det så jävla svårt att lätta på hjärtat .

en skriva blogg de kan ja .. haha knasigt de dära .

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0