Hate this day

Ush nej dagen har inte börjat bra .. ush ...


VI har inga pengar värkligen ... för att vi hadde så mkt räkningar denna månad och andra utgifter .. och självklart så har man inte fått alla pengar man skulle få ... ( tänker inte ens ta hela storyn)

Igår var det jätte trevligt ialf .. vi var på marknaden , sen så handla vi lite och gick till kullen här vid oss och satte oss och grilla .. sen spelade vi kubb .. viklet var skit kul med allt som hände .. och sist men inte minst så vann ju tjejerna =)

Sen gick vi in och bestämmde oss för att hyra film . det vart shutter .. en så kallad skräck film .. mm nej tyckte inte att den var så läskig , men vissa andra gjorde . =)

Idag har det varit såååå jävla tråkigt . inte hänt ett skit ..Hanna kommer och ska massera mig sen .. känner att det behövs .. värkligen ... ush vad ont jag har ...

Nej när jag får pengar nu i morron .. då blir det handla och fortsätta med räkningarna .. uj uj uj .. fattig månad .. men sånt är livet . ska också ha middag i morron .. tre rätters .. ska bli kul ... har inte riktigt bestämmt mig vad jag ska laga än .. men funderrar på .. förrätt= Skagentoast med becon stekta mini majs . Huvudrätt = HOME special kyckling burgare med ciabatta bröd exklusiv . Efterrätt = Lindas Suprise . Detta är det jag föreställt mig nu .. men sånt kan lika gärna ändras i huvevt .. hehe .. nej ska gosa ner mig i soffan nu och bara vara .


pöss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0