Ensam

Är jag inte ... Men känner mig ...


Vissa saker här i livet är man liv rädd för .. Tro mig jag vet ..
Vissa saker här i livet klarar man inte av själv ... Tro mig jag vet ..


Om jag bara fick spola tillbaks bandet och göra om allt .. skulle ja göra det ? Hur skulle jag göra det ? Vart skulle jag vara i dag ... Ibland så tycker jag , vilket är oftast ialf .. att man lär sig av sina misstag. Och det gör man väl till en viss del . Men oftast så finns misstaget där hela tiden om och om igen .

Det som känns jobbigast är att jag blivigt känslonörd . Man kan såra mig hur lätt som helst utan att jag visar det . Jag gråter nästan jämt så fort jag är ensam . Och självklart ska man ha känslor . Men det ska vara bra känslor inte deppiga och självmordsbelägna känslor .. visst jag skulle aldrig ta självmord . Men jag vet inte hur många gånger jag ens tänkt tanken dom senaste veckorna .. osv .. Känner mig sönder sleten innifrån och hur mitt hårda vackra skal på utsida som ska skydda mig för att visa hur jag egenkligen mår .. Håller på att försvinna ..


Vart är prinsen på den vita hästen ? Vart är den som rycker upp mig ifrån botten och skakar liv i mig ? Får mig tillbax till jorden ..

Save me from this hell , and take me to heaven .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0