Uttråkad AB

Jag är Komplicerad men underbar

Jag gillar
att umgås

Jag äter
Det jag lagar och blir bjuden på .

Jag säger ja
Till att lyssna på vänner och umgås

Jag ger mig sällan in i
  Saker som jag inte har erfarenhet av

Jag är duktig på
Att vara ensam

Jag stör mig på
Min ensak

Jag läser
www.kanon.se

Jag är vackrast
när jag känner mig självsäker

Jag skrattar
åt massor .

Jag är en typisk
överbeskyddande när det gäller nära och kära

Jag har aldrig
Sagt till mina vänner hur mkt jag älskar och saknar en del .

Jag är lycklig
Ofta,

Jag trivs inte
När missuppfattningar kommer och att folk blir sårade.

Jag är dålig på
Att ta hand om mig själv i första hand

Jag är rädd för
den så kallade *andra sidan*

Jag älskar
nära och kära , mina djur

Jag uppskattar
När någon saknar än ...

Jag tror på
att ingen är perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0