ush♥

haha har suttigt nu en stund för att greja lite med bloggen .. kan ju inte bestämma mig hur jag vill ha det .. så det får blir såhär nu en stund ialf haha ..

Jaha i dag har jag varit med jessie på hingstvisning på färgesta travet .. jag fastande för kallblodet ja .. såå snygg hehe ...
Sen fick jag ju se min kära vän frosties pappa ... han var också snygg ..och så kunnde man ju se helt klart vart hennes lungn kom ifrån, deras gnägg var nästan identiska haha så kul !
Sen fick jag även se thi tanic som frostie är dräktig med nu .. haha va liten han var men duner snygg hehe .. och ja han visste nog om det .. han ställde upp sig så snygg så hehe .. så man kunnde fota i lung och ro .. sen åkte vi hem , var hemma vi åtta så jag gick ner och handla medans jessie skulel glo på tv .. sen käka jag och kollade självklart på spårlöst !! love that program ! .....

Fick även svar i dag .. UNDERBART börjar den 20 april .. ska bli så jävla kul ! .. lääängtar redan vilket är ett bra tecken hehe ..

i morron vette fan måste sy ihop min älskade BH som min hehe underbara lilla valp har tugat lite på.. sånt som händer , det kliar ju i hennes graddar så =) nalle gick och köpte ben till dom här förut hehe . och nej hon har inte släpp det än! haha hon älskar ben . Sen i morron ska jag väl försöka ta mig upp till skogen och gå ut och gå med jessie och pussa lite på hästarna ..

jaha, jag har även beställt lite kläder i dag .. ett par byxor jag inte kunnde motstå , men är osäker på om jag vågar aväna dom haha .. dom är chock blåa haha jeans .. men ja e  ju lite carzy just när det gäller kläder så .. haha ALLT KLÄR MIG .. '


nej ska snart gå och bädad ner mig .. zappa lite först bara hehe .

den 21-22 så ställls en av valp utav min valpkull , ska åka dit och titta .. ska bli kul.. funderar på att ställa ut min lilla också men det får bli nästa kör ...

jaha ha det gött

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0