TJOO

Jaha nej i dag händer det inte så mkt tror ja ..

ska iväg en snabbis till syrran och vara barnvakt för dom ska till vårdcentralen ..med lilla Olivia .. hon är super sjuk och har varit det några dagarna nu ..
:(



Jaha .. ja fredags så var ju jag robin och jessie och min älsk barnvakt åt maja och siri å lille oliva . Så vi käkade pizza och glodde på lets dance och sen spelade en massa guitar hero .. som nu älsk har get sig fan på att han ska köpa .hah
sen vid två åkte jag och jessie och hämtade syster och maa-buss



Sen igår dårå .. hehe .. så var jessie robin och hanna här hos mig och älsk .. eller ja robin bor ju mer eller mindre här . aa ialf .. så vi hyrde film the grugde (eller hur de nu stavas) den oklippta verisionen . helt okej men vart typ rädd en gång i filmen .. dåå tycker jag att två var mkt bättre ..  sen så skrämde jag hanna när hon skulle gå hem så hon kända att hon var tvungen att sova här .. heheh (vad du än gör se henne inte i ögonen) asg! jag tyckte att de var super kul ialf hehe ..

längtar till teh grugde 3 kommer ut faktisk !


agfa
twrhrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0