The end of the day

Jaha .. hoppas att alla inte glömt att ställa om klockan fram en timme !


Idag har vi varit uppe och grattat pappa .. ush vad jag märkte i dag att mitt tålamod blivigt sämre .. jädrans ungar =)
Han fick av oss alla barn typ kubbe ved ?! eller hur man nu ska beskriva det ... Glad vart han ialf .. sen efetr det så skulle mamma och pappa hämta syrran och magnus (dom förlovade sig i fredags) på tåget, för dom hadde varit på kryssning .. så maja följde med mig hem en sväng och vi kolla på film .. osv .. sen gick jag och hanna (Heter numera Mensa =) ) till syrran med maja .. och jag fick lite presenter .. två st .. Suckandblow rör .. COOLT ... www.suckandblow.com Det är typ party rör .. med sprit i som man ska lägga i frysen en stund så blir dom som gelé och sen tar ena personen i andra delen och ja den andra i den andra delen =) så blåser person 1 medans person 2 suger i sig gelén .. Sen fick jag en paket cigg med haha ..


Jaha nej kollat lite på tv och käkat mat .. MUMMA ...

imorron ska jag till banken och sätta in pengar ifrån partylite partyt ..


Hatar när man har folk på avbetalning och dom inte sköter det ... och sen ska en eurasier röngkas när dom är två !! Visst jag kanske har gjort många misstag med jag är inte dum i huvvet .. !!!


aja .. blir så irriterad bara ..


Nej .... ska lägga mig bervid hanna i soffan ..

Mamma Gjorde äppelpaj i dag AS god .. mumma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0