Onsdagen

ush har knappt sovigt i natt .. känns inge bra i kroppen alls ..

idag kommer mina älsklingar hem ♥ Gud vad jag har saknat dem .. Så dom kommer om kanske en kvart .. ska bli mysigt ..och det kommer bli high live !


Jaha .. i dag... ja det händer nog inte så mkt ska till konsum och hämta ett paket .. sen blir det väl att vara ute dag för detta underbara vädret får man ju faktiskt ta vara på =)



Jag färgade håret på Hanna igår .. Skit snyggt .. Nu är det hennes personlighet som lyser och värkligen kommer fram bättre .. inget jävla blask blont hehe


oj .... Hundarna har kommigt och jag lämnade datorn med allt framme .. oj Så glöms är man ..

Vovvarna vart jätte glada och nu ska vi ta med dom till äffaren ica sen blir konsum för ja ska hämta ut nått som ja inte har en anning om vad det är .. sen blire la hemgång ..

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0