Lördag

Jaha .. det ska stdäs och grejer i dag .. ska försöka ta mig till lidl också .. och inhandla lite ..

Jag vet att vi inte tycker om varann .. men tycker att de var bra skrivet av dig igår tror ja det var ? det är bra att visa känslor . även dom privata .. förstår inte varför du tog bort det .. skäms du av att vara en människa med känslor ? hoppas inte det .



jaha ,, annars är väl allt helt okej tror ja ... jag får ialf en hund ledig nat .. känns  konstigt med de e nog skönt för dom också ..


nej just det städa var det ja .. pöss


Kommentarer
Postat av: Therese

fy fan för att städa :S måste oxå städa har Svennis hår i hela soffan och mattan! ringer sen om jag kommmer vet inte om bengan kommer ikväll, men det märks.. Puss

2009-03-21 @ 14:24:02
URL: http://theresenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0