Lider

Jaha .. mitt löshår har suttit i , i ca 2 dagar nu .-... och jag LIDER ..... Kunde inte sova hela första natten ALLS nästan och igår somnade jag helt av utmattning...

visst jag hadde ganska kort hår innan (till axlarna)och nu PANG ! så har jag till svanken .... jag vet inte ett skit om hur jag ska styla eller ens ha håret över huvvetaget .. sen så har ja ju löshår som de e lim .. och ja jag kan ju inte ligga med huvvet hursomhelst för det går ont . jag kan inte sätta upp huvet hursomhelst .. gör rent och sagt skit ont .så är detta en vanne sak? blir det bättre om man ger det lite tid ? ja de måste de ju .. sen kom bojjan och skrämde upp mig i dag och sa då ... ja en del måste ju klippa av sitt hår när dom tar ur löshåret .. GAAAHHHH hjälp!!!!! 112 ......jag ber till gud att jag inte måste det ... har just fått skit fint hår efter att jag rakade av mig allt i sommras .. vilket jag inte är så sugen på att göra igen .....



jaha kvällen har inleds av alltifrån öldrickande till skräckfilm och godis ... imorron är det fest här hemma hos mig ...



och ja med min banting .. vart tog den vägen `?! hmmm


pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0