Grattis!♥

Ja må ho leva , ja må ho leva , ja må ho leva ut´i hundrade år !!!!!


Vad är det för en dag ? Ja det är en vanlig dag ? NEJ det är ingen vanlig dag för det är Jessica Lotthagens dag HURRA HURRA HURRA......


Vet inte om jga har fått fram budskapet så tydligt men ja .. haha jessie fyller år i dag =)


jaha .... eehhh .. kanske inte ska säga detta högt då jag vet att ho blir så arger på mig .. men JESSIE JAG HAR INTE GÅTT OCH LAGT MIG ÄN ... KAN INTE SOVA PÅ DETTA JÄVLA LÖSHÅR asg! asså de ser jätte bra ut , och tack för att du led för att få i mig det .. men de skaver och ja jag vet inte allt .. visst dock är jag extremt ovan och har levt med kort hår i ca 2 år och nu under 2 timmar i går kväl fick jag hårt till svanken .. OMG !! detta är en vanesak .. men ja kan inte sova .. har inte funkat än ialf .. kanske kollapsar jag av ren utmattning sen vem vet ??? ahahah .. aja det årdnar sig ..



nej ska surfa lite kanske glo på tv .. och förhoppningsvis somnar jag så sött som alla andra i huset har gjort .. !pöss




GRTTIS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥Jag älskar dig my friend ! snygg fylle bild va ? hehe

fuller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0