Fredagsnatt

Jaha , har just kommigt hem ifrån syrran... Har suttit och självklart haft allmänt trevligt .. ska dit i morgon igen då jag har lovat stoffis att träffa acela ... haha han e ju såå söt ..

Jaha nej annars händer det väl inte så mkt mer tycker jag . De e ju det gammla vanliga .. robin bor här ibland, och björn pluggar kortet för fullt i perioder .. och ja städar, lagar mat och allt annat .. hinner inte sitta vid datorn ens så ofta längre haha ifall ni har saknat mig på msn menar jag =) hehe ...


Jaha nej ska snart sova ... annars blir hela dagen i morgon förstörd .. ska på kalas i morgon också nu kom ja ju på aha .. =) ehhe ... bra att man kommer på saker när man sitter och skriver ..

ska ner och beställa tid hos sebb också, när dte gäller tatuering bättre att få nån proffsig på det så man vet att det blir bra och att det kan vara värt att kanske få ställa sig i vänte tiden på ett halvår . jag menar de ska ju sitta där tills man dör . har ju tatuerat mig där förut visst han e ju inte det billigaste men den duktigaste annars skulle han ju knappat få vara med i en sån kjedja ..

Jaha .. jag har ju börjat titta lite på hästar igen ja nu då .. herregud ... men jag vill ju inte skaffa vilkethäst som helst .. vi ju ha den som fastnar lika mkt för mig com jag gör för den . eller så köper jag ett föl .. som jessie får rida in ehhe ( de har du lovat)  jaja .. ska nog inte ha häst inom den närmaste månaden ialf då jag är ganska kräsen på den fronten .. vilket jag tycker är bra !!


Jaha nej ska säga godnatt nu då .. ska ialf lägga mig snart .. =) skriver nog i morron igen om jag örkar hehe =)


Kommentarer
Postat av: Din skogsbär

Klart som fan att jag rider in den !! :D

2009-03-07 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0