Jaha .......

Har inte hänt så mkt i dag
har varit på möte och grejer
lagat mat och de vanliga


Hoppas på att löshåret kommer i morron =) ser fram imot det =) hehe  ... hoppas på att de blir lika bra som jag föreställt mig i huvve :P annars vere de synd .. eller ja inte om de vart åt de bättre hållet ..

jaha nej ush bamse min älskling skärde upp tassen i dag uppe hos mamma .. han har bott där efterom tösa här löpte . men de har tydligen gått bra .. känner mig dum som inte kan ta mig dit .. de e ju det första man vill göra ! de e  ju min pojk .. men mamma tar allt hand om honom .. och skämmer bort honom men de e ju det morsor gör !

aha ... jag jessica och björn och robin ska la vara barnvakt i morron .. ser faktiskt framimot det .. =)vi har ju alltid kul så =)


gjorde nyss ett sugmärke på jessica ... hahah hon sa - ok men gö ett litet ! .... ups de vart skit stort ist .. men hon har inte sätt de än ! hon vågar nog inte tittat ... haha och ja lär kanske få springa när hon väl tittar .. asg ! men man måste ju få vara lite dum och barnslig eller ?!


nej ska kolla runt lite på nätet i vanlig årdning .. pöss

Kommentarer
Postat av: Sugmärket !!

DU !! Hörru linda !! Jag höll på oh Dö när jag såg sugmärket !!! :D Va tvungen att täcka det det puder för fan för att det inte skulle synas :D uscha på dig :P

2009-03-13 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0