Sick of crying, tired of trying,

Orkar inte , med allt skit någe mer .!
kan de vara så jävla svårt att hålla sig till sanningen ?!


Antar att jag alldrig kommer få reda på sanningen då alla är emot varann (om mig) som vanligt allså . Och alla har säkert sakt lika mkt men vill bara skydda sig själva .. trött på skiten ..

Trött på att folk ska analysera mig så tidigt .. give me a brake !
Trött på att få knivar i ryggen .....


Så jävla svårt att förklarar ens hur det känns osv .. men just nu så går det bara nerför, och ja vill inte ens  veta vad som händer när jag är vid botten ..


Ursäkta att jag inte svarade när du ringde efter allt .. men är inte den personen som vill sitta och böla i telefonen .. du är en del av min familj i mitt hjärta . som en syster .. synd att det ska sluta såhär .. inget kommer bli som förr .


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad är det som har hänt? kramar om

2009-06-16 @ 19:07:40
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0