*Pust

Jaha ... nästan nyss hemkommen ifrån syster =) nice de .. Har varit barnvakt , för att hon har hållt på och städat ur den gammla lägenheten .. dock vara inte barnvaktstiden så länge men man brukar alltid vara kvar extra .. hehe .. Lena kom också och hjälpte mig med barnvaktandet hehe kuligt värre .. vi hoppade stutsmatta osv .. Sen hadde maja cabarre på skolan med hennes klass som vi var och titta på =) Dom var så duktiga så ..

Jaha .. imorron blire lungt på dagen sen va med lena och kanske mailn på kvällen =) kul !

Nästa vecka ska ja hjälpa syrran också med att inreda/renovera ett rum nere i källaren som ska bli barnens lek rum .. alltid kul att inreda .. kul över huvve taget att göra nått man är bra på .. ingen har ialf än blivigt besviken och då har jag allt gjort några kontor och samligsalar ... :P de e kul ! kanske nått ja skulle satsa på ?! hmm synd att de e ganska dyrt om man vill ha en bra utbildning + att de inte finns nått jobb här i stan som det derekt , och jag är ju väldigt hemkär hehe ..


nej ska sätta på tv , poppa en popcornspåsen och sen gosa ner mig med hundarna och hoppas på att det är nått bra ..


puss hej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0