Onsdag

Herregud ... ja hadde ställt på alarm i morse kl halv 9 för att jag skulle upp och hjälpa syster .. hehe .. men vaknade inte hehe hadde tydligen på ljudlös .. så hon ringer mig kvart i 10 och säger att hon står utanför ... JAG fick panik hehe ..
Det var bara att klä på sig och knalla med hehe ..

Har fixat och donat i dag , sen varit med marika på stan och tittat på studenterna hehe .. alltid lika kul att se alla fjollor vara skit fulla och skrika halsen av sig hehe ..


nej ska ut med vovvarna en tur .. sen kommer siri och ska sova här =) mysigt värre .. + att jag ska städa vidare ... jepp jepp .. har damsgning och moppning samt torka bänken i köket kvar .... mkt ?? njaaa hehe men de e ju inte kul att städa just ... tycker inte jag ailf hehe ...


jaja ska ta och sätta på mina gosisar koppel dårå .. pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0