Onsdag

Idag är den en så ganska full späckad dag skulle jag kunna tänka mig .. i dag är det karlskoga festen .. vilket är en fest för hela familjen gratis på i våran stoa ekmansdal . med atister osv ..

ska börja med att röja lite hemma .. städa lite osv . sen ska jag hämta sii kl 16.00 på dagis . och ducha henne , sätta på na nya kläder och ge henne mat .. sen så kommer hanna och jonas och kankse jessie .. och så går vi alla ner till stan på Karlskoga festen =) nice de ..


Jaha ... läget är ganska bra ju nu faktiskt .. klippte mig igår .. eller ja syrrab klippte mig .. det var page ..skönt när det är såå varmt ute med kort hår faktiskt ..
Sen om exakt en vecka .. då fyller jag år ... wiiiiiieee .. hoppas på en trevlig dag ialf .. :P

aja nej .. ska ute med dogzen .. sen måste ja ju börja städa osv ..


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0