kvälla .... jahamen

Jessie is here ... and we are going to see twilight again!!



Har varit på stan i dag och provat massa fula kläder hehe som alltid är lika kul .. dock ingen som jag föll för i dag som jag brukar göra .. hehe. jaha nej men de kan ju inte bli så som man vill jämnt .. hittade ilaf alla twilight böckerna på bookia.
nått jag funderar på att köpa faktisk hehe ... fyller ju faktisk år snart ;)


My wich list !

*The sims 3 ( e ju fortfarande lite barn juh ;) )
*En tatueringsväska med alla tillbehör (jepp jepp)
*Twilight Böckerna
*PENGAR ( alltid bra )
*En gratis ute kväll ( jessie nått för dig och ge mig kanske ? :P )
*En kryssning med galaxy whit my friends (festa festa festa)
*Hel kropps massage (yes yes yes so i can slepp again )

Thats all from now ... ! =)




Älskar dig endå fast allt gick åt helvete i dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0