Herregud!!<3

Vad jag bloggar hehe ..är inne i nån sån period nu tror ja hehe men de är väl bra ???


Har kollat på twilight igen ... utan jessie dock för ho åkte hem .. så jag och björn tittade på den .. och YES han fastnade ockå för filmen och tyckte att de var bra :D Kul !

Jaha ... sitter här .. borde egenkligen gå och lägga mig .. och tro mig ja ska försöka snart ialf .. har så förbannat ont i ryggen så ja vet inte hur jag ska ligga .. vet inte ens hur ja ska sitta .. Höften har också varit paj i dag ushamejen .. hur kommer ryggen och höften funka om 10år .. ?? inte alls ? rullstol ??? haha jag vte inte men känner mig ialf inte som nån jävla 20årig .. ( snart 21 ) hehe viktigt nu att skriva att jag fyller snart ju .. så ingen glömmer bort ....

Jaha .. morrondagen då ?? hmmmm ..Ja lena och ja änkte ses ialf ut och gå en promenad ... ta med oss hundarna också de blir bra .. måste fan röra på dö fläsket .. fan orka se ut som en rullande badtunna hehe .. dock för att det inte gått så lång en då men .. men ja vill inte ens komma i närheten av de .. vill ut och röra på mig men alltid i sísta sek så blir ja lat  eller så råkade man hitta på nått annat kul :D  


How many days will it take for you to understand?
Look into my eyes, this is who i am.
You know I can not do anything about it.

People have tried to change me over and over again
Its not for you to choose
but thats alright my friend
cause I gotta go my own way, whatever they say.......





GOOOD NATT SVERIGE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0