FUCK U !!!

Hatar personer som skriver anonyma kommentarer ... fuck u .....

Mitt paradise är mitt lever det som JAG vill ... ! problem ???


Jaha ....... sitter här och nördar i vanlig ordning thihi ...I dag har jag haft ensåndär riktigt Tönt dag .. suttigt och spelat The sims 3 mooohaha

Men ja har faktiskt haft beskö i dag också .. Hanna var här och vi samtala lite hehe trevligt ..

Jaaaa ,.,,, inte har de hänt så mkt mer .. i morron ska jag ialf vara barnvakt .. en stund .. måste ju hjälpa syster när hon behöver mig hehe ... + att i love the kides ... såååå underbara..mina prinsesser :P hehe ...



http://www.youtube.com/watch?v=7H47oQH1TW4  <------ låten som är med i twilight LOVE IT !


nej .. ska in och lägga mig nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0