Fredag <3

Vaknade ganska tidigt i morse . väckte gubben då han skulle iväg och besikta mammas bil =)

Gick en lite längre promenad med dogzen i morse också .. så skönt ute juh ..
Har också kollat på hundpansionatet (filmen) skit bra faktiskt .. det vart både skratt och tårar hehe känslig AB när de gäller filmer .. heh

Väntar nu på gubben han är och hämtar en mikrovågsung då våran har gått sönder .Sen ska vi iväg och handla då vi ska göra hemgjord pizza ikväll :D MUMMS !
Sen nu snart ska jag hämta siri på dagis och senn knalla hem till syrran med henne och få änkligen träffa Olivia .. lilla gumman vad jag har saknat henne hehe hon har varit borta i hela två veckor nu ju !

Imorron blire filmkväll ist för att gå ut med tjejerna .. hamnar antagligen hemma hos lena .. röka lite vatten pipa på det också ;) hehe .. Sen på söndag ska jag och gubben upp och hjälpa jessie och hennes familj med HÖ´t  Dom har typ 40ton hö som ska in . så vi är ett gäng som åker upp och hjälper till ... Lärde mig ifrån förra året att jag inte ska stå inne och stapla ialf =) (allergi chock AB) så iår ska jag nog så ute hehe .

Har planerat vatten krig på söndag också .. och mitt första offer är ju själlvklart du jessica mooohahaha .. sen dom som går i närheten får la skylla sig själva .. slutar med att alla är i mot mig sen hmmm måste tänka ut en plan .. hehe

Nej ska göra mig iorning för affären .. gubben kommer väl hem snart ..

pöss

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ringer och ringer men går inte att nåå dig .... blir lessen i ögat ju...

2009-06-26 @ 18:42:04
Postat av: Offer 1

Och mitt första offer är DIG !!! MOahahahahahahaha !!!!!

2009-06-26 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0