Ensam

Japp .. första gången på några dagar jag sitter helt ensam och har lite tid för mig själv .. känns bra faktiskt . Men endå jobbigt .. inget har blivigt som planerat och känns som jag har svikigt sånna som jag lovat .. inte den bästa känslan ialf .
Men nu är det ju andra bullar som gäller .. måste bara lära mig hur dom bakas??


hmmm ... Syrran har föresten köpt världens pool .. den är stor för att vara en sån som man bygger upp själv tycker ja .. rymmer nått på 23 tusen liter vatten .. perffa då dom inte bor så långt bort om man vill bada =)

Känner mig stressad .. såpass att jag känner mig illamående .. men vill bara vara alla till lags .. och sen har jag inte direkt nått att vara stressad för .. det är nog bara nått knäppt ifrån mig .


Jaha .. vad har veckan att erbjuda ? orkar inte ens tänka på att jag fyller år .. fast jag tjatar om det hela tiden till alla hehe . Men just nu ialf så skulle jag vilja skjuta upp det hehe. Tror det är för att jag är ju en sån som VÄRKLIGEN vill att den dagen ska vara för mig när det gäller att bli upppassad osv heh .. men men man måste väl inse att man blir äldre och inte fyller 7 8 eller 10 längre .. =)

Ska snart gå och lägga mig .. vet inte vad morrondagen har att erbjuda vilket också stressar haha .. Blir säkert nått bra ialf .. Brukar bli så =) =)

I love all my friends and family . don´t forget it ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0