Bakis :D

Johomen .. de e ju det jag är :P

Hadde enormt kul igår måste jag säga .. vart dock en anning För mkt för mig med alkoholen .. men kul var det ;)
uj uj uj uj

Bilder kommer la up på facebook senare antar jag ;) Kommer antagligen lägga nån bild här med .
Vart ganska mkt bilder .. tror ja ;)

Sen efter vi hadde varit på Karlskoga natta ..som egenkligen inte var så bra .. de var dårligt väder och dårligt med folk . några 100 bara tror ja .. men men .. efter ialf så drog jag lena och sara in på statt (enormt med mkt folk) Nästan lite för mkt . Medans jessica och *pip' gick in på wickan ;D

Nej ska åka upp till mor och far nu och käka .. MUMMS.. Love my mums food ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0