Vet inte om jag orkar

Nej det vet jag faktiskt inte .. Känslor kokar över och jag gråter för minsta lilla nu förtiden . Och jag vet inte ens vilket håll det går åt , upp i det blå eller ner i skiten ? Förvirrad och rädd ..

Denna vecka som kommer också är jag helt själv .. ingen liten pojken som tjatar på mig stup i kvarten inte heller någon gubbe som man kan gå och irritera sig på hehe eller inte ens kunna kramas och pussa på .. och värst av allt inga hundar. Värsta depp är jag men samtidigt ska det bli super kul . Ska jobba på PIP, medans björn ska ner till sin lillebror i varberg och hälsa på + att hälsa på sin pappa och hämta en till bil som han har fått, medans lillrobins mormor kommer kanske stannar nåndag sen skulle dom åka upp till henne så jag kan jobba utan att stressa med annat och att dom skulle få umgås ..och hundarna är hon hundvakter för att dom ska få all kärlek och motion som dom behöver och inte få vara ensamma för länge .. så allt är ju bra i sitt sätt men endå känner ja att det kom som värsta viden med ensamhet till mig .. dock kanske ja inte ens kommer vara ensam då lena kanske ska sova hos mig för hon skulle också jobba på PIP , coolt tycker jag en liten sista minuten grej vart de .. och stora robin kommer säkert också sova här eftersom han också ska jobba ... så de blir ju inte ensamt .. men men .. man är väl barnslig som vanligt ..


Det är nog kärlek och uppmärksamhets birt när det gäller vårat förhållande just nu som får mig att känna mig känsligare . då vi knappt har umgåts denna vecka och när han är hemma så har han miljoner andra saker att göra eller så har jag det .. för lite kramar och pussar .. eller rent ursagt för lite Kärlek .. aja jag överlever som vanligt trotsallt hehe =)

haha stor grät nyss till oliver och gänget haha .. herregud .. kanske bore kolla upp mina hormoner ?! haha

nej nu blire sänga .. pussochgodnatt .. love all my freinds ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0