the end of the day

jepp jepp =)


kvälla tar snart sitt slut ... slut på min födelse dag ... :D den har allt varit bra dock har den haft sinna dåliga stunder... trodde jag skulle få lite mer hemma än man får vanligt men men .. GUBBAR .... va fan ska man ha dom till egenkligen ?? hmmm



det jag fick i dag då .

Av Lena <3
*Presentkort på Kicks
*En mugg som de står Grattis du är bäst på (vet ja ju redan dock hehe )

Av Mamma och Pappa<3
*12st Nya dricksglas men blommer på =)
*Tre st kastruller nya
*Gryt lapp och handske
*En vin flaska
*Godis (winegum)
*Strumpor

Av Moster<3
*Blommer och choklad =)

och av brosan och syrran får jag på fredag .. hmmmm vad kan det vara ?!

och läs noga .. ikke fått nått av min snåla lata jävla man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ledsen i ögat ju !

Sen vid 8 drog vi med lena och anders och fiska .. dock ingen fisk på tre timmar hmm skit dåligt juh !

nej äta lite choklad sen sova !

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du ska få av mig sen =)

Men blir du förvånad att du inte fått nått av björn :S



Pöss

2009-07-02 @ 14:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0