Söndag/Host Host

Ush .. Tror att stora Robin har smittat mig med sin fruktansvärda hosa eller nått .. fy fan va jag hostat sen i fredags ..



Igår va de lugnt jessie var här och vi glodde på film osv ..
idag så var vi uppe på nobelhallen och tittade...På alla rally bilar som kom in och skulle avsluta midnattssolrallyt ..
Sa det till jessie sen efter att vi ska nog fan vara med nästa år .. har reda kollat upp vad det kostar och ta licens osv.. sen kostar de ju bara 12000kr att vara med i det dära loppet men fy fan va kul ! Ska kolla efter bil och sådär .. man kan ju ialf försöka och göra iordning allt eller hur ??? och spara pengar osv . men de ska nog gå .. Hoppas och vill den ialf .. =)



Jaha i morron  bär det väl av ner till stan då lilla robin ska köpa nått spel till wii som han har hittat osv . sen ska vi antagligen feta oss med en pizza i morron ., var hur länge som helst sen .. man åt en sån ju .. sen på ondag blir det antagligen Boda borg .. ska bara höra mig av med alla så vi har både ungar och vuxna .. eftersom de vore kul om man körde barnen mot dom vuxna .. kul för barnen ialf eftersom dom får springa lite själva där inne .. bara det inte blir en massa bråk är jag nöjd .. Men Lena är ganska bra med att styra upp allt så jag får väl  se till att ha henne vid min sida hehe .. Sen på Lördag blire Gustavsvik .. Ska försöka med att köpa den där Kameran innan det så man kan använda den då .. skulle vara skit bra faktiskt .. Sen snacka jessie om att gå ut  nu helgen som kommer .. får se hur de blir . vågar inte lova nått då jag inte ens vet om vi har så vi kan unna oss nått varken gustavsvik eller boda borg kanske inte ens någon pizza .. Jävla räkningar som kommer så olämpligt ibland .. och vissa fattar man ju inte ens .. Har jag blivigt blond på äldre dar ? ;D hehe ..


Nej ska ska Gå och lägga mig och hyra en film .. skulle sitta fint fint .. börjar få migärn också .. fy fan säger ja bara !

kisses ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0