Onsdagnatt/ balkongen

Sitter och slappar på balkongen i den svala natten .. med sällskap av björn och stora robin =) Kidzen ligger i sängen ..(majaoch lill robin)


Jaha dagen har varit stressig och underbart rolig .. med början av en stressig frukost sen blev det expert och köpte en annaan kamera som jag hittade som också var vättentät .. sen så åkte vi till BodaBorg jag lena maja robin emil och lindi .. var där i några timmar och klarade hela sex st banor .. är äckligt stolt över mig själv faktiskt .. =)

sen bar det hem och så gick jag ner till affären och handlade med stora robi och maja .. sen så diska jag och lagade mat .. åt och gjorde sedan varm o´boy med maschmellos(stavning)  mkt gott .. nej så vart det film till det .. och sen läggdags för barnen .. fast dom fortfarande pratar .. haha herregud jaa men ungar e ju ungar vet ju själv hur man var .. svårt att sova när man har så mkkt och prata om =)

jaha .. och ont har jag i hela kroppen .. ush kommer vara blåslagen i morron misstänker ja .. men de var värt det ..

sickar upp ett kort på kameran jag köpte också .. dock är min ljusblå .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0