Onsdag inte sant ?

Är helt dagvilsen ;P

Idag har jag varit på lång promenad med mina vovvar .. så dom sover så sött så ..
Ska antagligen träffa Lena sen också ... <3

Visst kan jag berätta om valpköparen ! Men de slutar med att hon eller nån vän till henne läser min blogg och det blir ett jävla liv . Men det kvittar just nu känner jag .

SÅHÄR är det .. ifrån min sida ialf .. Sålde en hund , i en väldigt snabb affär vilket jag ångrar stort . Tog tillochmed hunden på avbetalning , då jag annser ibland att bara hunden kommer till rätt hem så spelar det inte så stor roll när man får pengarna osv . MITT FÖRSTA OCH SISTA MISSTAG . Gick tror jag 1-2 månader utan problem . sen brakade helvetet löst .. Hon ringde efter några månader och sa att hunden blivigt sjuk för att jag inte hadde vacinerat hunden som man skulle .. för det först : nej det hadde jag inte gjort men det var fr att vetrinären sa att det där är olika beroende på hur man vill göra själv . Och för det andra så berättade jag det för henne när hon fick hunden + att det står i stamtavlan .

Det vart lugnt ett tag sen så började knövla med inbetalningarna som är yttersviktigt i detta fall iallafall då det inte är mina pengar , men bara går igenom mig då jag betalade av ett privat lån med dom pengarna . Hon hadde olika ursäkter hela tiden . och Jag hette både det ena och det andra och jag var det mesta i ordväg .. Kan säga att jag är inte den som tål vadsomhelst (som mina vänner vet om ) så jag var ju dum nog att skriva tillbaka en del saker jag med .. men dock inte på samma nivå enligt min tolkan .. Sen skrev hon så orginelt i dagens läge på msn att hunden hadde blivigt sjuk .. och först var det nått med blodet . sen var det anfall ... och hela tidenn så frågade jag efter (och gör fortfarande ) vetrinärens namn telefon nummer och klinik .. Men får till svar att jag inte har nått med det att göra .. (bullshit) och så fortsatte det . NU sist  var det att honb sa att hon hadde tagit kontakt med den juridiska avdelning på skk , för att anmäla mig och att hon hadde dom bakom sig osv ., ???!!!!! Okej tänkte jag hon får väl tror vad hon vill . Jag menar hon har ju gjort kontrakt brott samt hållt inne information  ang hunden vetrinär osv .. Då sa hon också att hon skulle berätta hur skitigt det var när hon hämttade hunden och att det låg medecin tabbletter på golvet osv . WTF!! Valpparna var hos mina mamma som bor på landet då jag inte ville ha dom inne i stan . Hon är den mest pedantiska människa jag vet .. och tabbleter på golvet skulle inte ens förekomma då hon har barnbarna där hela tiden osv .

NU under tiden hon har sagt att hon har haft kontakt med skk .. har hon enligt en vän till mig flyttat , och renoverar så hon har ju inte ont om pengar ialf .. Jag får varken ny adress eller nya nummer om de finns .. Jag har också haft kontakt med skk och enligt dom nu sist så fan dom inte att nån med det namnet hadde gjort en anmäla mot mig , eller att någon hadde gjort det alls . Skrev det till henne och så vart det tyst .. ger henne månaden ut med pengarna . sen går jag vidare med detta ..




Puhhh nu har jag skrivigt det mesta ... skönt var det ..


Håller också på att kolla efter en digitalkkamera .. hmmm hittat en men kan inte bestämma mig haha ..

skickar upp en bild på den så får ni se ...... bye then .. kisses


Kommentarer
Postat av: Leni

Jag tycker verkligen du ska gå vidare med det där om det inget händer i månads skiftet.

Fin kamera by the way :D

2009-07-15 @ 23:01:20
URL: http://missbjurback.blogg.se/
Postat av: Petra

Om jag vore dig skulle jag hänga ut dem med namn, finns inget som hindrar dig eller gör det olagligt. Du har rätt att berätta om dina upplevelser, så länge du inte går till personangrepp!!!

2009-07-17 @ 22:23:23
URL: http://petra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0