Helgen !!

Underbar och mysig helg !


I Fredags .. så var lena och mailn här en sväng och vi satt och samtala lite sen kom vi på att vi skulle åka och bada .. så då följde robin också men och badade .. vid badade på gammla sandviksbadet .. och där är det ju jätte lång grunt .. så vi vra ute en bra bit i vattnet .. DÅ dyker det upp en orm jävel och simmar rakt i mot oss .. fatta vad vi sprang .. och det var ju långt vi fick springa eftersom vi var långt ut .. fy fan asså ... scary !


I Lördags . så var vi först hos syrran en sväng så robin fick leka lite med maja och dom bada i poolen osv . (fortfarande nte fått min present) sen efter dom hadde badat och grejat gick vi hem och käkade . sen kom lena , så hon och jag satt och drak lite vin medans robin och björn spelade wii .Sen spelade vi allihoppa .. och det var riktigt kul för alla ville jävlas med alla .. mindre kul var det att min lillfingernagel gick av på typ halva fingret så jag stod och kasta blod på tv medans jag bowla haha .. aja ..


Och nu i dag . så gick vi upp käka frukost .. sen påminde robin mig att jag skulle ringa lena =) hehe .. så jag gjorde det . sen hoppa vi in i dusen alla tre så vi vart rena och frächa .. tur som vi hadde just när jag vart klar i duschen så var mamma på ica så vi fick skjuts av henne till lena .. där spela vi wii men emil och linda och molly kom också .. så vi spelade och umgisk .. jag och lena åkte lite senare och handlade så vi käka tacos .. MUMMA .. Sen avslutade vi kvällen med att jag lena lindi och robin åkte och fiska .. var ute säkert 3 timmar eller nått .. kom hem för kanske en timma sen ..

Nu kollar vi på film och bara myser ..

i morron blire bio !!!! om det går nån bra istan villl säga .. men hoppas =)


pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0