GAAAAHH

Dags att skrika ur sig lite ??


Har jobbat på PIP sen i onsdags men i dag hadde jag ledigt och i morron bär det dit igen ... fett nice och skit kul .. man träffar ju mycket folk vilket är awsome .. !

Nej ska snart ta natta .. visst ja börjar inte förens kvart i 1 i morron .. men lilla underbara acela har kommigt hem och vill nog ta en rask prommis med henne i  morron bitti (så som jag känner nu ialf ) om inte gubben hinner före .. då han har kommigt in i en vakna tidigt period haha ..

Jag och min man <3 har varit och käkat på resturang JACK i dag =) så underbart mysigt och gott .. =)



BLIR SÅ FÖRBANNAD BARA FÖR ATT DET ÄR FESTIVAL SÅ ÄR DET INTE FRITT FRAM ATT TA ANDRAS GREJER !!!


puss

Kommentarer
Postat av: Marika

lust att hjälpa mej med min blogg?!

Göra den snygg...??

2009-08-01 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0