That day i´m gone just let me go and be happy.

                                      Har varit med mina kära vänner i dag och gått promenad .
                                                                                                            Mycket roande och kul .....







Jag vill vara perfekt,
absolut inte bara ett objekt,
jag vill vara allt för dig,
Jag vill vara all din tid,
jag vill vara ditt hjärta,
dina tankar, dina rörelser,
meningen med allt du gör..
även när jag stör,
förlåt för allt jag gjort ock kommer göra,
men jag älskar dig är allt jag vill höra,
för jag vet att det är sant,
därför säger jag lika dant,
du är mitt allt älskling,
tillsammans förevigt,
inget ska nånsin skilja oss åt,
du är den enda för mig,
bara för att jag älskar dig.



                                                                                         
                                                                                                 Till Eva Nygren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0