SÖPPE

Jahamen .. lagar lite soppa .. men lök morötter frikadeller potatis och klimp .. . MUMMA .. Den godaste soppan jag har käkat var när jag och mitt X var till hans mormor och morfar och hans morfar fyllde år tror ja det var ,så hans bror ifrån danmark också var här . och tror det var hans bror som hade köpt med dansksoppa och FY FAN vad god den var haha kunnde ätit hut mycket somhelst ..

Saknar mitt X s mormors mat också gud fan vi var där nästan  varje helg och käka och drack gott . Fan vilka släkt middgargar det var då .. Har inte ens så nu ju . alla bor ju så långt borta .. men då var det kul och när tony fyllde år så var alla där och vi grilla och drack å hade skit kul .. ! ska träffa min ingela på lördag ska jag ner och hälsa på na ..

I dag så blire antagligen träna sen .. eller ja vem vet ? haha e så trött i kroppen nu så ..

Lite senare snart tänkte Hallon och ja gå på stan en sväng det var ett tag sen man var där nere och knalla nu .

Nej men nu måste jag nog kolla min soppa .. ;) hehe ..

Hejdå .


Till Hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0