Sammanfatting av dagen

Skogsbär kom hit i dag igen och vi sncka om allt som vanligt och skoja hit och dit :P
sen gick vi och mötte hallon och gick till pizzan och käka .

där då på pizzan spelade vi på dom nya spel maskinerna dom har fått . jag förlorade hela min 20 .
Men sen fick jag en 20 av ägaren vi har belvigt kompis med så sa han att vi skulle dela på vinsten haha synd bara att jag förlorade alla dom också .

Väl hemma , då skogsbär och hallon hade hängt på hem . som vanligt! hehe .. så satt vi och glodde på tv och gjorde det gammla vanliga . ;) alltid lika trevligt .

Snart ska jag gå och lägga mig . sen i morgon är det en ny dag som ja inte har någon anning om vad som händer :P
Alltid lika spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0