Sammanbrott

Ush, jag bryter nästan aldrig ihop men i dag gjorde jag det .. ush ush ush ush ush .. ibland känner man sig så hjälp lös och så underskattad .. men men ...


ikväll blir det djupvattenträning =) me like ...... skit kul är det också.... dock så var jag och tränade igår på gym sen simma jag några längder efter och har en så fruktansvärd träningsvärk i kroppen så jag är färdig till att avlida .. men ny tag och ny andetag ,, ska ner ner ner ner ner och åter ner i vikt .. vill inte se ut som en som gör reklam för miselin .. men dock vill ja inte se ut som ett vandrande skellette heller ...

Jaha ... nej nu är det mys&puss tajm .. !

                                                                                                       
                                                                                                                   Till Smultron

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;)

linda, ha ru aldrig nå pengar på mobilen så du kan svara har inga pengar på mobilen kan bara skicka sms, så har ej kunnat ringt för har ej vart hemma så mkt.. men antagligen får ja ta av gipset i helgen så då hänger jag med och simmar..

2009-01-21 @ 21:34:24
Postat av: Lena

Tack för rosen köttfärsen min :D

2009-01-27 @ 19:41:41
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0