Myseligos

I dag har det varit en ganska lung dag , men endå inte ..
I morse tog vi hundarna och gick en långis för att vi skulle åka upp till mamma och pappa och snabb fika sedan hem till skogsbär för att björnbär skulle greja med hennes dator .Så vi kunde inte ta med alla vovvar hehe ..
Sen när vi väl kom hem igen så gjorde jag och skogsbär en hemsida då hennes familj ska kanske ska utöka företaget på vissa grejer . så vi kom hem ungefär vid 6 kanske och hemsidan vart klar vid 11 .. ganska bra egenkligen ..
Sen nu har skogsbär åkt hem för att sova och hallon har kommigt hit för att snacka lite som vanligt hehe .

I morgon ska jag och hallon och skogsbär upp till ewa . Ska ut och gå med hästarna på en promenix tänkte vi . ska bli kul .. mysigt att göra nått man tycker ju om dom + att de e så mysigt att gosa med dom . spec  skrutten .. my boy ! hehe ..


Sen på kvällen vette fan vad det blir .. men det händer alltid saker i min värld .

Nej ska kolla lite på tv sen blire ut med vovvarna en snabbis ialf för jag tycker så synd om dom visst jag var inte ute med för så länge sen men ja e vakne nu då e dom vakna och dricker massa vatten och allt . klart dom måste ut innan jag går och lägger mig oberonde på vilken tid jag gör det ? japp . så tycker jag ialf .. Men det är mycket jag tycker som inte andra gör hahaha .. oftast äre så ialf ..

Näääää

Social kanske ? ska försöka......                                            

vet att ni älskar mig / LL



Till Skogsbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0