En helt ny värld

Jisses .. Håller på att lära mig allt med dessa koder till blogg .. vill ju inte att den ska se ut som alla andra ? nej men då är den timmar framför dotorn som gäller .. ialf för mig .. och har inte kommigt långt på kuppen.. kunnde ändra lite förut och det vart jätte fint men sen så fick jag någon fix ide för mig att ändra om allt igen och ansåg att jag kunnde detta nu .. GLÖM DET .. allt gick ist då åt helvete . lyckats att ta tillbax allt så den ser normal ut ialf .. eller ? Sen har jag ju världens segaste dator också .. jaja ..


Var och tranade i dag =) jag vet inte men jag fjanta mig som vanligt =) men de e viktigt att ha kul också .. vägde mig också när jag var där .. jippi 2 kg ner .. alltid nått .. och glad vart jag , hel sjukt men firade med en liten choklad kaka haha nått man inte ska göra eller ? haha ..

Hopp har pratat med syrran i dag har mycket planer som snurrar i luften just nu .. dags för hästar igen kanske ? eller ja hon har ju . ja gjorde ju mig av med dom jag lånade .. =( men det var inget jag valde själv . och nu har vi sagt att vi ska uttnjytja mammas och pappas stall som är faktisk ganska så sött och fint . och flytta hennes dit och jag fixar väl nån jag med tillslut .. ska bli kul nu för vi ska målaoch fixa lite till i stallet så det blir mysigt och så som vi vill ha det ..

Blir ju inte så dyrt har ju nästa allt som behövs .. =) älskar min syster för att hon står ut ed mina ideer och så uppspelt som jag blir .. haha e sån att jag vill att allt ska hända nu på en gång ! rädd föt att inget ska hända kanske ? neee såå får det inte bli.

Imorron blire till att gå och gyma sen bade lite :) mysssss ... kännss så gött när man värkligen gör nått ..
Har hakat upp mig på en låt nu också . suttit och lyssnat på den hela kvällen ..

*Lady Gaga- Poker face* =) sitter tillochmed och sjunger med haha och har inte den bästa sångrösten kanske , stackars gubbe min ... haha ..

Men ja måste ha nått bra i rösten ialf  , för min andra syra har problem i bland när det gäller att få barnen att sova , så då sitter hon och sjunger och sjunger (och hon har en underbar sång röst ) så då får ja ta över .. och ja tillochmed ändrar min röst för att låta ennu sämre än vad ja in real life gör  och självklart somar barnet på några sek .. Så vad är förklaringen ? . Kanske då att hennes mammas röst är för fin så att hon vill höra mer , och tröttnar på mig och vill bara komma ifrån den och somnar som flyktväg ? *den tror ja på* eller så är min röst lungnade på nått sätt hahah vore ju kul om den var det =)


Nej nu har jag skrivit alldeles för mycket och jessica blir tokig på mig när jag gör det hah hon orkar inte läsa allt . "blondiner"

                                                                         If you dont live for something
                                                                              you will die for nothing

                                  

Kommentarer
Postat av: Skogsbär

haha ! Du jag läste faktiskt allting !! :D

2009-01-27 @ 16:30:44
URL: http://hasticka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0