Dr. Hallon

*måste bajsa snart igen !
väldigt snart ! annars händer det nog en olycka .. men det gör ont när ja bajsar vad är det för fel DR.Hallon?

Svar::

det kan vara yttre tarmvägg som är lite inflamerad och lite röd. och för den tidigare bajsen idag så kan det ha rivit upp liten del av stjärt ringen. sin följd av det kan göra att det gör ont att bajsa,,, Men om du låter dig böjas framåt kan jag undersöka dig närmare,, utifall det är något allvarligt. Detta ska tas med stor omsorg. vi kan även smörja in den yttersta delen av analen med lite vaselin

så kan det bli lenare.

om du vill kan jag även hjälpa dig att hålla isär skinkorna så att bajset lättare glider ur analöppningen.

vi kan även använda en av mina egna uppfinningar,,, analvakumpumpen....

en mycket hjälpsam uppfinning. om du som sagt böjer dig framåt och trycker ut bajset samtidigt som du ruterar tungan motsols och masserar magen kommer det att glida ut garanterat, jag kan även sätta in en slang, så som man gör när man tjuvar bensin ur nån annans bil... du trycker och jag suger.


Detta händer när två bär är övertrötta .
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Hallon

Jadu Körsbär sånt här händer när du håller mig vaken så här sent på kvällarna...

jag blir fanimig INTE klok!!!!! Men seriöst asså pumpen fumkar....puss

2009-01-16 @ 01:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0