Djupvattensträning ! NU KÖR VI

Japp, ord och inga visor .. träna träna träna ....

Ska börja med körtkortet också och nu SKA jag ha det ! Det är faktisk ett måste nu i min sitvation . Och allt skulle bli så mycket lättare , de e ju sant =) Men det är inte det lättaste att göra det tuvärr men jag ska bita mig i läppen och klarar av det . !

Jaha .. nej på fredag blir umgås med vänner och gå ut på krogen igen . ska dock inte bli lika full som förra fredagen .. ush va dårligt jag mådde dagen efter . Men vi får väl hoppas på jessicas merakel piller som hon ska köpa som heter BAKIS , vi ska testa dom då och dom ska tydligen tas innan man går och lägger sig och du ska må jätte bra dagen efter ..

Nej ska packa nu till träningen !!!

                                               

Kommentarer
Postat av: Skogsbär

Va e de för skitsnack, klart som fan du ska supa !!

2009-01-28 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0