Besvikna

Vet att folk är det på mig nu när jag inte svarat på telefonen på hela dagen . Säger såhär . Jag stänger av ljudet på min mobil i sönen och det är inte de första jag tänker på när jag går upp .


Sen i dag så har ComHem (JAG HATAR ER ) stängt av hemtelefonen (så jag har inte kunnat ringa alla som har ringt mig) och stängt av tv-kanalerna (så fucking trevlig kväll man kommer att ha ) Det ända som funkar nårgotluna 'r dessa jävla datorer med internet .. Tycker att det är sjukt att man inte en får någon anledning eller varing för tex ; på tordag så stänger vi av för uppgraderig av annat .. eller vad fucking somhelst

OCH DE SOM STOR MIG ENNU MERA ÄR ATT VI HAR BETALT VARENDA JÄVLA RÄKNING!!!! så duktiga är comhem ..


Det sjuka är också att vi ska snart säga ifrån oss comhem (kanske känner dom av de) och vi ska byta till telia .. FY FAN VAD GÖTT DET SKA BLI ,. Detta med reklamen för dom så jävla dårligt och alla som har comhem vet att den inte stämmer .. Så fort den dära så kallade biningstiden går ut så höjs ränkningarna .. och ibland extremt .. kan säga som så känar över 1500 kr nästan för att byta ifrån comhem till telia ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0