Uppdatering

Känns inte som jag har skrivigt på ett tag .. kanske inte stämmer men men ..

Jaaa helgen har varit väldigt trevlig ialf .. i fredags så åkte jag och hanna♥ upp till mamma och pappa .. har varit husvakt nu under helgen och åker hem i morron .. så vi käka lite där på fredagen sen kom jessica och hämta oss , och vi åkte upp till helena ... och drack lite alkohol dock inte så mkt och hadde almänt trevligt med folket .. sen åkte vi hem och kollade på film osv .. somnade så gött vid 2 på natten .. sen lördagen hadde vi sov morron och käka frukost vid 12 ?? .... åkte sedan upp med  jessica och kollade på moped race, skit kul! vi fick uppgiften att filma på olika ställen.. haha jävla vad vi flög och sprang så fort de kom en moped hehe .. ganska så kul faktisk haha ...

sen åkte vi hem och hanna åkte med therese och peter till stan .. och ja bakade och hadde trevligt för mig själv skönt att vara själv ibland .. så kom björn hem vid 20.00 på kvällen sen hadde vi mys och film kväll =)

i dag så kom helena och marcus och jessica,robin och fika lite =) nice ... björn var tvungen nu att åka hem för att hämta acela hos hundvakten .. sååå de e lite tomt utan min beby .. men robin ska sova här och jessie är här och håller sällskap ..kan bli trevligt ..


jaha nej ska vara social nu ..

hanna hoppas du fick nån fisk i dag =) och tack för en trevlig helg . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0